Име и презимe
Синиша Ћулафић
Назив установе и радног места
ОШ „Миша Стојковић“ Гај – наставник физике и ССШ „Васа Пелагић“ Ковин
– професор информатике
Последњи завршени ниво образовања
Студије другог степена – мастер студије
Звање
Мастер инжењер електротехнике и рачунарства
Ниво и врста образовања потребни за обављање посла у складу са
систематизацијом, односно описом посла
Дипл. инж. електротехнике
Знања и вештине потребни за обављање посла
Зна научну дисциплину којој припада предмет који предаје и њене везе са другим
научним дисциплинама;
• Познаје одговарајућу област и зна наставни план и програм предмета који реализује,
као и његову
корелацију са другим областима, односно предметима;
• Познаје опште принципе, циљеве и исходе образовања и васпитања, као и опште и
посебне
стандарде постигнућа ученика и њихову међусобну повезаност;
• Разуме социјалну релевантност садржаја предмета;
• Поседује дидактичко-методичка знања неопходна за
предмет који предаје;
• Познаје технологије које прате научну дисциплину
и предмет који предаје;
• Познаје страни језик у функцији предмета који
предаје.
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној
години
Програмски језици (Компетенцијa: K1
Програм се
реализује само електронским путем
Име и презимe
Синиша Д. Ћулафић
Назив установе и радног места
Средња стручна школа „Васа Пелагић“ – наставник
рачунарства и информатике
ОШ „Миша Стојковић“ Гај – наставникфизике
Последњи завршени ниво образовања
Висока стручна
спрема
Звање
Дипломирани
инжењер електротехнике
Мастер инжењер
електротехнике и рачунартства
Ниво и врста образовања потребни за обављање посла у складу са
систематизацијом, односно описом посла
Професор рачунарства и информатике
Наставник физике
Општи циљеви
1.Промоција употребе слободних
и бесплатних интернет сервиса у настави. Едукација о значају и употреби
бесплатних сервиса у комуникацији и настави.
2. Унапређење наставног процеса,
комуникације и интеракције између наставника и ученика стварањем виртуелног
окружења за учење, као подршку класичном облику наставе помоћу софтверске
платформе за електронско учење – Moodle.
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној
години
1. О
дигиталној генерацији; Трендови и технологије; Нова улога наставника-
Електронски тест из обрађених поглавља; Мапе ума и персонализоване почетне
стране (Protopage); Wiki – колаборативни алати; Блогови; On-line галерије –
Flickr; Web презентације/сајтови – Wix/Weebly; Screencasting алати Jing;
Oцењивање у Е-окружењу-Електронски тест из обрађених поглавља; Алати за
креирање едукативних игара - Class-Tools алат; Алати за креирање on-line
квизова – Purpose games; Едитори интерактивних тестова – Hot Potatoes; On-line
анкете; Виртуелне лабораторије; Виртуелне учионице; Закључци и евалуација
семинара
188
Web 2.0 алати и технологије у образовању
Компетенцијa: K1, Приоритети: 10
2. Оспособљавање
наставног особља за имплементирање и коришћење Moodle сервиса с циљем
проширивања граница традиционалне наставе кроз примену електронских алата у
презентовању образовних садржаја и процени стеченог знања ученика.
Коришћењем различитих функција које Moodle платформа омогућава (оnline
квизови и тестови, форуми, причаонице, анкетe, задаци, радионице, календар,
вести и најаве, дневник активности, wiki) постиже се већа мотивисаност
ученика за активније учествовање у настави. Коришћењем Moodle сервиса
проширују се информатичко-комуникационе способности наставника и ученика,
чиме се осавремењује, убрзава и поједностављује процес и начин учења.
http://katalog2015.zuov.rs/Program2015.aspx?katbroj=233&godina=2014/2015
233
Мооdle сервис за
E-учење
Компетенцијa:
K2, Приоритети: 1
Трајање
три дана (24 бода)
Општи циљеви
Стицање неопходних педагошко-психолошких знања
и дидактичко-методичких вештина за примену интерактивних метода у настави
физике у основним и средњим школама.
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној
години
Упознавање са теоријским знањима потребним за
планирање и реализацију интерактивне наставе. Обезбеђивање искуствено учење
појединих метода и разматрање могућности њихове примене у наставни физике.
Упознавање са неким техникама учења и памћења које је корисно презентовати
ученицима. Подстицање учесника на креативан приступ настави, како у избору
метода, тако и наставних средстава ради подстицања интересовања учениак и
бољих ефеката наставе. Развијање осетљивости за индивидуализован приступ
ученицима. Разматрање могућности коришћења савремених информационих
комуникационих техника у настави.
Блумова таксономија; Стилови учења и настава
физике; Методе и технике учења у настави физике; Интернет као ресурс у
настави физике; Планирање часа; Презентовање планираног часа;Креативност
у настави.
http://katalog2015.zuov.rs/Program2015.aspx?katbroj=597&godina=2014/2015
597
Интерактивне методе у настави физике
Компетенцијa: K2, Приоритети: 1
Трајање
два дана (16 бодова)
Име и презимe
|
Синиша Ћулафић
|
Назив установе и радног места
|
ОШ „Миша Стојковић“ Гај – наставник физике и ССШ „Васа Пелагић“ Ковин
– професор информатике
|
Последњи завршени ниво образовања
|
Студије другог степена – мастер студије
|
Звање
|
Мастер инжењер електротехнике и рачунарства
|
Ниво и врста образовања потребни за обављање посла у складу са
систематизацијом, односно описом посла
|
Дипл. инж. електротехнике
|
Знања и вештине потребни за обављање посла
|
Зна научну дисциплину којој припада предмет који предаје и њене везе са другим
научним дисциплинама;
• Познаје одговарајућу област и зна наставни план и програм предмета који реализује,
као и његову
корелацију са другим областима, односно предметима;
• Познаје опште принципе, циљеве и исходе образовања и васпитања, као и опште и
посебне
стандарде постигнућа ученика и њихову међусобну повезаност;
• Разуме социјалну релевантност садржаја предмета;
• Поседује дидактичко-методичка знања неопходна за
предмет који предаје;
• Познаје технологије које прате научну дисциплину
и предмет који предаје;
• Познаје страни језик у функцији предмета који
предаје.
|
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној
години
|
Програмски језици (Компетенцијa: K1
Програм се
реализује само електронским путем
|
Име и презимe
|
Синиша Д. Ћулафић
|
|||
Назив установе и радног места
|
Средња стручна школа „Васа Пелагић“ – наставник
рачунарства и информатике
ОШ „Миша Стојковић“ Гај – наставникфизике
|
|||
Последњи завршени ниво образовања
|
Висока стручна
спрема
|
|||
Звање
|
Дипломирани
инжењер електротехнике
Мастер инжењер
електротехнике и рачунартства
|
|||
Ниво и врста образовања потребни за обављање посла у складу са
систематизацијом, односно описом посла
|
Професор рачунарства и информатике
Наставник физике
|
|||
Општи циљеви
|
1.Промоција употребе слободних
и бесплатних интернет сервиса у настави. Едукација о значају и употреби
бесплатних сервиса у комуникацији и настави.
2. Унапређење наставног процеса,
комуникације и интеракције између наставника и ученика стварањем виртуелног
окружења за учење, као подршку класичном облику наставе помоћу софтверске
платформе за електронско учење – Moodle.
|
|||
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној
години
|
1. О
дигиталној генерацији; Трендови и технологије; Нова улога наставника-
Електронски тест из обрађених поглавља; Мапе ума и персонализоване почетне
стране (Protopage); Wiki – колаборативни алати; Блогови; On-line галерије –
Flickr; Web презентације/сајтови – Wix/Weebly; Screencasting алати Jing;
Oцењивање у Е-окружењу-Електронски тест из обрађених поглавља; Алати за
креирање едукативних игара - Class-Tools алат; Алати за креирање on-line
квизова – Purpose games; Едитори интерактивних тестова – Hot Potatoes; On-line
анкете; Виртуелне лабораторије; Виртуелне учионице; Закључци и евалуација
семинара
|
|||
Трајање
|
три дана (24 бода)
|
|||
Општи циљеви
|
Стицање неопходних педагошко-психолошких знања
и дидактичко-методичких вештина за примену интерактивних метода у настави
физике у основним и средњим школама.
|
|||
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној
години
|
Упознавање са теоријским знањима потребним за
планирање и реализацију интерактивне наставе. Обезбеђивање искуствено учење
појединих метода и разматрање могућности њихове примене у наставни физике.
Упознавање са неким техникама учења и памћења које је корисно презентовати
ученицима. Подстицање учесника на креативан приступ настави, како у избору
метода, тако и наставних средстава ради подстицања интересовања учениак и
бољих ефеката наставе. Развијање осетљивости за индивидуализован приступ
ученицима. Разматрање могућности коришћења савремених информационих
комуникационих техника у настави.
Блумова таксономија; Стилови учења и настава
физике; Методе и технике учења у настави физике; Интернет као ресурс у
настави физике; Планирање часа; Презентовање планираног часа;Креативност
у настави.
http://katalog2015.zuov.rs/Program2015.aspx?katbroj=597&godina=2014/2015
597
Интерактивне методе у настави физике
Компетенцијa: K2, Приоритети: 1
|
|||
Трајање
|
два дана (16 бодова)
|
Нема коментара:
Постави коментар