ГОДИШЊИ ЛИЧНИ ПЛАН ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА


Име и презимe
Синиша Ћулафић
Назив установе и радног места
ОШ „Миша Стојковић“ Гај – наставник физике и ССШ „Васа Пелагић“ Ковин – професор информатике
Последњи завршени ниво образовања
Студије другог степена – мастер студије
Звање
Мастер инжењер електротехнике и рачунарства


Ниво и врста образовања потребни за обављање посла у складу са систематизацијом, односно описом посла
Дипл. инж. електротехнике
Знања и вештине потребни за обављање посла
Зна  научну  дисциплину  којој  припада  предмет  који  предаје и  њене  везе  са  другим научним дисциплинама;
  Познаје  одговарајућу  област  и  зна  наставни  план  и програм  предмета  који  реализује,
као и његову корелацију са другим областима, односно предметима;
  Познаје  опште  принципе,  циљеве  и  исходе  образовања    и васпитања,  као  и  опште  и
посебне стандарде постигнућа ученика и њихову међусобну повезаност;
  Разуме социјалну релевантност садржаја предмета;
  Поседује дидактичко-методичка знања неопходна за предмет који предаје;
  Познаје технологије које прате научну дисциплину и предмет који предаје;
  Познаје страни језик у функцији предмета који предаје.
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној години
Програмски језици (КомпетенцијaK1
Програм се реализује само електронским путем

Име и презимe
Синиша Д. Ћулафић
Назив установе и радног места
Средња стручна школа „Васа Пелагић“ – наставник рачунарства и информатике
ОШ „Миша Стојковић“ Гај – наставникфизике
Последњи завршени ниво образовања

Висока стручна спрема
Звање
Дипломирани инжењер електротехнике
Мастер инжењер електротехнике и рачунартства
Ниво и врста образовања потребни за обављање посла у складу са систематизацијом, односно описом посла
Професор рачунарства и информатике
Наставник физике
Општи циљеви
1.Промоција употребе слободних и бесплатних интернет сервиса у настави. Едукација о значају и употреби бесплатних сервиса у комуникацији и настави.
2. Унапређење наставног процеса, комуникације и интеракције између наставника и ученика стварањем виртуелног окружења за учење, као подршку класичном облику наставе помоћу софтверске платформе за електронско учење – Moodle.
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној години
1.       О дигиталној генерацији; Трендови и технологије; Нова улога наставника- Електронски тест из обрађених поглавља; Мапе ума и персонализоване почетне стране (Protopage); Wiki – колаборативни алати; Блогови; On-line галерије – Flickr; Web презентације/сајтови – Wix/Weebly; Screencasting алати Jing; Oцењивање у Е-окружењу-Електронски тест из обрађених поглавља; Алати за креирање едукативних игара - Class-Tools алат; Алати за креирање on-line квизова – Purpose games; Едитори интерактивних тестова – Hot Potatoes; On-line анкете; Виртуелне лабораторије; Виртуелне учионице; Закључци и евалуација семинара

188         Web 2.0 алати и технологије у образовању
Компетенцијa: K1, Приоритети: 10

2.       Оспособљавање наставног особља за имплементирање и коришћење Moodle сервиса с циљем проширивања граница традиционалне наставе кроз примену електронских алата у презентовању образовних садржаја и процени стеченог знања ученика. Коришћењем различитих функција које Moodle платформа омогућава (оnline квизови и тестови, форуми, причаонице, анкетe, задаци, радионице, календар, вести и најаве, дневник активности, wiki) постиже се већа мотивисаност ученика за активније учествовање у настави. Коришћењем Moodle сервиса проширују се информатичко-комуникационе способности наставника и ученика, чиме се осавремењује, убрзава и поједностављује процес и начин учења.

http://katalog2015.zuov.rs/Program2015.aspx?katbroj=233&godina=2014/2015

233         Мооdle сервис за E-учење                       
Компетенцијa: K2, Приоритети: 1
Трајање
три дана (24 бода)
Општи циљеви
Стицање неопходних педагошко-психолошких знања и дидактичко-методичких вештина за примену интерактивних метода у настави физике у основним и средњим школама.
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној години
Упознавање са теоријским знањима потребним за планирање и реализацију интерактивне наставе. Обезбеђивање искуствено учење појединих метода и разматрање могућности њихове примене у наставни физике. Упознавање са неким техникама учења и памћења које је корисно презентовати ученицима. Подстицање учесника на креативан приступ настави, како у избору метода, тако и наставних средстава ради подстицања интересовања учениак и бољих ефеката наставе. Развијање осетљивости за индивидуализован приступ ученицима. Разматрање могућности коришћења савремених информационих комуникационих техника у настави.
Блумова таксономија; Стилови учења и настава физике; Методе и технике учења у настави физике; Интернет као ресурс у настави физике; Планирање часа; Презентовање планираног часа;Креативност у настави.
http://katalog2015.zuov.rs/Program2015.aspx?katbroj=597&godina=2014/2015
597         Интерактивне методе у настави физике
Компетенцијa: K2, Приоритети: 1
Трајање
два дана (16 бодова)

Нема коментара:

Постави коментар