САМОПРОЦЕНА ЕФЕКАТА РАДА
(ПРОТОКОЛ ЗА
САМОПРОЦЕНУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА)
Индикатори
|
Ниво[1]
|
|||
1.
ПЛАНИРАЊЕ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Редовно
се припремам за наставу и поседујем планове за сваки наставни предмет у
складу са прописаним програмом.
|
*
|
|||
2. Припремам се за допунску наставу и имам планове које сам
ускладио са идентификованим потребама ученика.
|
*
|
|||
3. Припремам се за додатну наставу и
имам планове које сам ускладио са идентификованим потребама ученика.
|
*
|
|||
4. Припремам се за ваннаставне
активности и имам планове које сам ускладио са идентификованим потребама
ученика.
|
*
|
|||
5. Организујем наставу у складу са
индивидуалним потребама ученика.
|
*
|
|||
6. Постављам јасне и оствариве циљеве.
|
*
|
|||
7. Планирам активности које
задовољавају интересовања и потребе свих ученика.
|
*
|
|||
8. Планирам различите облике рада.
|
*
|
|||
9. Планирам употребу одговарајућег
дидактичког материјала и наставних средстава.
|
*
|
|||
10. Планирам издраду дидактичког
материјала и наставних средстава са ученицима.
|
*
|
|||
11. Ефикасно планирам време у току
часа.
|
*
|
|||
12. Планирам процену постигнућа на
сваком часу.
|
*
|
Индикатори
|
Ниво
|
|||
2. НАСТАВА
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Добро познајем предмете које
предајем
|
*
|
|||
2. Саопштавам циљеве јасно.
|
*
|
|||
3. Организујем смислене активности
које одговарају постављеним
циљевима.
|
*
|
|||
4. Познајем способности својих
ученика.
|
*
|
|||
5. Не правим материјалне грешке.
|
*
|
|||
6. Мотивишем ученике одговарајућим
активностима.
|
*
|
|||
7.
Адекватно употребљавам наставне материјале и дидактичка средства.
|
*
|
|||
8.
Користим одговарајуће технике постављања питања.
|
*
|
|||
9.
Ученицима пружам могућност да одговоре на питања.
|
*
|
|||
10.
Ученицима дајем могућност да поставе питање.
|
*
|
|||
11.
Ученике подстичем на рамишљање.
|
*
|
|||
12.
Стварам услове за активан рад свих ученика.
|
*
|
|||
13.
Омогућавам ученицима тимски рада и рад у пару.
|
*
|
|||
14.
Олакшавам ученицима разумевање појмова.
|
*
|
|||
15.
Познајем и поштујем облике
учења сваког ученика.
|
*
|
|||
16.
Дајем ученицима разумљива упутства за рад.
|
*
|
|||
17.
Упућујем ученике у коришћење додатне литературе (интернет, енциклопедије...)
|
*
|
|||
18.
Приликом организовања активности поштујем индивидуалне и групне потребе и
предзнања ученика.
|
*
|
|||
19.
Остварујем постављене циљеве.
|
*
|
|||
20.
Редовно реализујем часове додатне наставе.
|
*
|
|||
21.
Редовно реализујем часове допунске наставе.
|
*
|
|||
22.
Редовно реализујем часове ваннаставних активности.
|
*
|
|||
23.
Редовно реализујем час одељењског старешине.
|
||||
Индикатори
|
Ниво
|
|||
3. ОРГАНИЗАЦИЈА РАДА У УЧИОНИЦИ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Пратим сва дешавања у учионици.
|
*
|
|||
2. Стварам позитивну атмосферу за рад
свих ученика.
|
*
|
|||
3. Одржавам пажњу интересовање свих
ученика током часа.
|
*
|
|||
4. На одговарајући начин решавам
проблеме свих ученика.
|
*
|
|||
5. Према свим ученицима се односим
једнако.
|
*
|
|||
6. Успешно користим различите изворе
учења.
|
*
|
|||
7. Успешно организујем све активности
(истраживачки пројекти, ескурзије, посете које су у функцији наставе и
учења).
|
*
|
|||
8. Водим прецизну и одговарајућу
евиденцију о сваком ученику.
|
*
|
|||
9. Обезбеђујем да ученици поштују
правила рада и понашања.
|
*
|
|||
10. Успешно прелазим са једне
активности на другу.
|
*
|
|||
11. По редоследу активности имам
припремљен дидактички материјал и одговарајућа наставна средства.
|
*
|
|||
4. ОЦЕЊИВАЊЕ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Упознајем ученике са са стандардима
оцењивања и праћења рада
|
*
|
|||
2. Мотивишем ученике да воде свој
портфолио ка средство акумулације, организације и
евалуације свог рада и постигнућа.
|
*
|
|||
3. Користим диференциране тестове.
|
*
|
|||
4. Редовно пратим напредовање сваког
ученика.
|
*
|
|||
5. Редовно упоређујем своје мишљење о
напредовању ученика са мишљењем самих ученика (портфолио).
|
*
|
|||
6. Ученике правовремено обавештавам о
постигнућима.
|
*
|
|||
7. Водим прецизну евиденцију о
постигнућима сваког ученика.
|
*
|
|||
8. На основу постигнутих резултата
ученика и мишљења ученика о својим постигнућима (портфолио) предузимам
одговарајуће кораке у циљу побољшања наставе и учења.
|
*
|
|||
Индикатори
|
Ниво
|
|||
5. МЕЂУЉУДСКИ ОДНОСИ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Подстичем ученике да се међусобно
уважавају.
|
*
|
|||
2. Успешно комуницирам и одржавам
добре односе са :
|
||||
-колегама
|
*
|
|||
-ученицима
|
*
|
|||
-осталим
особљем
|
*
|
|||
-родитељима
|
*
|
|||
3. Нудим подршку и савете другима
(директору, колегама, ученицима, родитељима, стручној служби...)
|
*
|
|||
4. Прихватам подршку и савете других
(директора, колега, ученика, родитеља, стручних служби...)
|
*
|
|||
5. Добар сам сарадник у тимском раду.
|
*
|
|||
6. Поседујем способност емпатије.
|
*
|
|||
6. ПРОФЕСИОНАЛИЗАМ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Долазим на време на посао
|
*
|
|||
2. Изражавам се јасно и прецизно.
|
*
|
|||
3. Поуздан сам.
|
*
|
|||
4. Обезбеђујем сигурност ученика.
|
*
|
|||
5. Имам Лични план професионалног
развоја.
|
*
|
|||
6. Свој рад и напредак пратим у свом
Портфолију.
|
*
|
|||
7. Учествујем у активностима
професионалног развоја у школи.
|
*
|
|||
8. Поседујем самоконтролу и зрелост у
опхођењу са ученицима.
|
*
|
|||
9. Покрећем иницијативе.
|
*
|
МОЈА
СУМАТИВНА ПРОЦЕНА УСПЕШНОСТИ У РАДУ
|
ОЦЕНА:
|
Моје
јаке стране:
Познавање савремених наставних средстава
Сталан лични и професионални развој као главни циљ
|
Области
за даљи развој
Примењена психологија
Програмски језици
Израда едукативног софтвера
|
Резултат самопроцене компетенција 31.03.2014.
Приликом процене, имајте у виду значење бројева: 5 – одличан / увек 4 – врло добар / веома често 3 – добар / понекад 2 – слаб (захтева моју пажњу, неопходно је унапредити дату компетенцију) / веома ретко 1 – недовољан (неопходно је хитно предузети одговарајуће активности како би се унапредила дата компетеција) / никада
Нема коментара:
Постави коментар